همه ما محیط های کسالت آور را تجربه کرده ایم. در این محیط ها به ما چه می گذرد؟ از زمان قدیم مدارس ما جای دلنشینی برای کودکان نبودند بعد سربازی و در انتها، محیط های کاری کسالت آور، در تمام این اماکن اکثر ما به یک چیز فکر کرده ایم رفع تکلیف وبعد فرار . در روانشناسی خوشبختی را چنین تعریف می کنند. کیفیتی از ذهن که ذهن از زمان لذت می برد. ما انسانها عادت داریم که از جایی که در آن خوشبخت نیستم فرار کنیم. خواه این محل مدرسه، خانه ، محل کار و...باشد.
دانشنامه
چگونه به وسیله هدایای تبلیغاتی محصول بیشتری بفروشیم و میزان شناخت از برند را تقویت کنیم؟
در کشور ما وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی می شود معمولا ما به یاد هدایای نوروزی ، نمایشگاه ها و رویداده های تجاری می افتیم، اما واقعا این همه ی توان هدایای تبلیغاتی نیست. به عنوان مثال از هدایای تبلیغاتی می توان به منظور کمپین های افزایش آگاهی از برند، فروش کالا، معرفی محصول جدید ، در روابط عمومی ها ، برنامه های عام المنفعه ، برنامه های افزایش انگیزه پرسنل و... استفاده نمود در مطلب حاضر به دو روش کاربردی موثر و آسانبرای افزایش فروش و همچنین افزایش شناخت از برند می پردازیم.
مسابقه: خاطرات جام جهانی
فوتبال یک هدیه است. بسته ای هیجان انگیز و رمز آلود از شادی ها و غم های یک ملت . هدیه ای که اگر خوشحال کننده باشد. مدتها می توان در لحظات خوبش زندگی کرد وحتی اگر این هدیه باب میلت نباشد، بعد از مدتی تبدیل به یک نوستالژی شیرین می شود. مثل یک موسیقی غم انگیز یا یک فیلم ترسناک که انسان از شنیدن و دیدن آن لذت می برد، در فوتبال نوعی شیدایی اجتماعی وجود دارد. یک افیون سالم، مثل عشق، مرهمی است بر دردهای کهنه یک حال بد، خوب یادمان هست، چگونه در حماسه ملبورن تا صبح شادی کردیم. اسطوره های فوتبال ما در آن شب چه کردند باقلب یک ملت. یک علی دایی یک خداد عزیزی و دو گل، همه قصه آن شب بیاد ماندنی نبود، در زیر پوست شهر ما هیجان بود، نوربود، یک بغل آزادی بود ویک هشداربرای حریفانمان که همیشه حریف تا به دندان مسلح ازقبل برنده نیست . چیزهایی هم هست از جنس غرور وغیرت که می تواند نتیجه یک جنگ نابرابر را تغییر دهد.
۵ دلیل مهم برای اینکه بدانیم چرا هدایای تبلیغاتی برای یک کسب و کار ضروری و حیاتی هستند
در کسب و کار نیاز به هدایای تبلیغاتی به عنوان یک راه مقرون به صرفه برای جذب مشتریان بالقوه بسیار احساس می شود.این در واقع یک روش بازاریابی کم هزینه است که مشتریان را به سمت شما جذب میکند.حتی برندهایی که جهانی شده اند نیز به این استراتژی بازاریابی متوسل می شوند.
برای شروع کسب و کارهای کوچک ،هدایای تبلیغاتی به کاهش بودجه ی بازاریابی کمک می کنند و همچنین باعث جلب توجه مردم نیز می شوند.
چگونه هدایای سال نو را به یادماندنی کنیم؟
این پست، باز نشر مقاله روزنامه "دنیای اقتصاد" با همین عنوان به تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۶ است. مطلب مفید و قابل تاملی است که ارزش باز نشر را مطمئنا دارد.
مترجم: پیام محجوبی
منبع: Entrepreneur : کمکم شرکتها و صاحبان کسبوکار خود را برای ارسال هدایای سال نو برای مشتریان، شرکا و فروشندگان مواد اولیه و کالا آماده میکنند. اینکه هدیه مناسب چیست و چه چیزی باید خریده شود، میتواند برای فرد تصمیمگیرنده سبب استرس و اضطراب شود. بهترین راه آن است که هدیهای ارسال کنید که غیرشخصی بوده و ارتباطی با خصوصیات فردی دریافتکننده نداشته باشد. به یاد داشته باشید هر خطایی در این زمینه میتواند به سابقه برند تجاری شما و شرکا آسیب جدی وارد کند. بستهبندیهای اصلی هدایای خریداری شده معمولا متناسب با اهدافی که میخواهیم با ارسال هدیه به آنها دست یابیم، نیستند، مخصوصا زمانی که قصد داریم به نکته خاصی اشاره کنیم و ارتباط تجاری خود را با دریافتکننده گسترش دهیم. باید آنها را بعد از خرید با کاغذ و جعبههای هدیه که اشاره به برند شما دارند، بستهبندی کنید.
قدرت استثنایی بازاریابی هدایای تبلیغاتی
یکی از بارزترین نقاط ضعف صنعت هدایای تبلیغاتی در کشور ما عدم درک صحیح از رویکرد های علمی در نحوه انتخاب و انتقال پیام از طریق هدایای تبلیغاتی می باشد و نتیجه آن عدم استفاده از ظرفیت های کامل هدایای تبلیغاتی در زمینه رشد ، ارتقا و ماندگاری برندهای تجاری می باشد. شرکت هور در نظر دارد در جهت افزایش آگاهی در زمینه هدایای تبلیغاتی با استفاده از منابع معتبر جهانی سعی در کمک به اصلاح این روند بنماید لذا از همین فرصت استفاده کرده و ازتمامی همکاران و کسانی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی فعالیت دارند درخواست می گردد که با نقد و بررسی مطالب این وب سایت ما در ارائه مطالب مفید و کاربردی یاری دهند. درضمن شما می توانید از طریق وب سایت شرکت هور مطالب خود را که مربوط به بحث های مرتبط هدایای تبلیغاتی باشد به نام خود انتشار دهید. شماره های تماس و ایمیل شرکت هدایای تبلیغاتی هور راه ارتباطی ما با شما عزیزان می باشد.
مطلب حاضر خلاصه ای از کتاب پر فروش The Power of Promotional Products نوشته Maria Carlton و David Blaise می باشد.
گزارشی از حضور شرکت هور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی امسال فرصت مناسبی را ایجاد کرد تا بتوانیم از دوستان و مشتریان قدیمی خود پذیرایی کنیم. البته آشنا شدن با دوستانی جدید افتخاری صد چندان برای ما بود. در این نمایشگاه سعی کردیم دست خالی نباشیم. استقبال از هدایای تبلیغاتی جدید شرکت توسط بازدیدکنندگان از دستاوردهای نمایشگاه تبلیغات برای ما به حساب می آمد. این نمایشگاه مانند هر رویداد دیگر پر از لحظات هیجان انگیز و گاها ملالت آور برای ما بود. اول از ناملایمات بگوییم تا بعد بتوانیم با هیجانات آن کام را شیرین کنیم.
آیا بهترین دوستان کسب و کار خود را می شناسید؟
چندی پیش به همراه چند تن از دوستان واقوام به شمال کشور سفر کرده بودیم. در بین راه تصمیم گرفتیم به یکی از رستوران ها که اتفاقا از برندهای شناخته شده بود و غذای لذیذی داشت برویم. تمام افراد بزرگسال بر سر رستوران اتفاق نظر داشتند، اما کودکان جمع به چیز دیگری فکر می کردند. آنها رستوران دیگری را درهمان حوالی به یاد داشتند که صاحب رستوران با هوشمندی امکانات بسیار خوبی برای آنها محیا کرده بود. جنگ بین ما و کودکان به نفع کودکان و البته صاحب رستورانی که هوادار کودکان بود به پایان رسید.
علت واضح است ما در دوره ای زندگی می کنیم که فرزندان ما از لحاظ عاطفی در رفتار خرید ما، انتخاب محل سفر وتفریحات ما تاثیر زیادی دارند. شرکت هایی که به این موضوع واقف شده اند برنامه های بسیار دقیق و حرفه ای در این زمینه ایجاد کرده اند ومواهب آن به خوبی بهرمند می شوند.
نکاتی پیرامون هدایای تبلیغاتی ازدواج سلطنتی موناکو
اتفاقات شخصی زندگی افراد خاص جامعه یک رویداد خصوصی محسوب نمی شود. از مسافرت گرفته تا تولد یک فرزند و یا حتی اظهار نظر ساده در مورد یک موضوع می تواند بازتاب های گسترده ای داشته باشد. بازتاب هایی که گاهی رنگ و بوی تجاری به خود می گیرد. همین اواخر ازدواج یک هنر پیشه معروف سینمای ایران خواسته یا ناخواسته باعث شد سطح آگاهی نسبت به یک برند لوازم آرایشی و صاحب آن به شدت افزایش یابد. هوشمندان عرصه سیاست و تجارت از همه رویدادها برای برندینگ افراد و کالاها استفاده می نمایند. چه این بازاریابی را اخلاق مدار بدانیم یا نه؟ به هر حال بسیار کاربردی و موثر است. مطلبی در مجله یورو نیوز منتشر شده بود که هر چند جدید نیست اما حاوی نکات جذابی از کاربردهای تجاری مراسم ازدواج سلطنتی کشور موناکو است. دومین کشور کوچک جهان با حدود ۳۷ هزار نفر جمعیت، میزبان ۲۰۰ هزار شرکت کننده در این مراسم بود.
قدرت شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی
راهنمای داخلی برای بازاریابی کسب و کار کوچک.
وقتی پدربزرگ و مادربزرگم به یک مرکز بازنشستگی نقلمکان کردند، به حراج اثاثیه منزل در گاراژ خانه او کمک میکردم. وقتی روی یک هدیه از خدایان پرزرقوبرق تلوتلو میخوردم، با دخترعمویم کلر شوخی میکردیم که چگونه میتوان به بهترین شکل این خرتوپرتهای ۶۰ سال گذشته را نمایش داد. آن هدیه تبلیغاتی خاص یک نامه بازکن بود، اما مثل نامه بازکن معمولی شما نبود.