چگونه بدون استفاده از مواد ضد عفونی کننده، از شر میکروب ها و ویروس های کیف دستی خلاص شویم ؟

امروزه همه ما به نوعی درگیر ویروس منحوس کرونا شده ایم و اخبار مربوط به آن را به دقت دنبال می کنیم. اتفاقا هرکس از دیدگاه خود توصیه ای می کند و راه حلی ارائه می دهد. گاهی این راه حل ها اینقدر پیچیده و دست و پا گیر هستند که به راحتی از خیرش می گذریم.
اما امروز قصد داریم شما را با وسیله ای زیبا و کاربردی آشنا کنیم. وسیله ای که در هیچ نسخه ای یافت نمی شود و در هیچ داروخانه ای اثری از آن نیست. و مثل آب خوردن استفاده از آن راحت است. شاید گروه بسیار زیادی از افراد حتی از وجود چنین وسیله ای بی خبر باشند.


این وسیله بسیار در خدمت سلامت افراد می باشد: تحقیقات نشان می دهد یکی از آلوده ترین وسایلی که همه روزه با آن سرو کار داریم. همین کیف های دستی می باشند. که اتفاقا دردانه خانم نیز هستند خانم ها کیف های خود را به همه جا می برند. مهمانی ، اتاق خواب حتی آشپزخانه و سرویس بهداشتی ، بطوری که گاها بدون کیف دستی نمی توانند از خانه بیرون بروند. اما همین کیف های فریبنده و دوست داشتنی به مانند اتوبوسی لوکس ویروس ها را سوار خود می کند و به سبک فیلم های جاسوسی خیلی هوشمندانه و خاموش به راحتی در بین زندگی ما سفر می کنند و به همه جا سرک می کشند و همه جا را آلوده می کنند. شاید خیلی ها برای مبارزه با آلودگی کیف های دستی خود، از مواد شوینده و ضد عفونی کننده استفاده کنند. اما همانطور که می دانید مواد ضد عفونی کننده آسیب رسان به پوست دست هستند و تنفس آن مضر می باشد. علاوه بر آن این زبان بسته گان بیچاره با شستشوی مداوم خسته و مندرس می شوند و از ریخت و قیافه می افتند. و مسلما هیچ خانمی علاقه ای ندارد تا کیف دوست داشتنی و گرانقیمت خود را بد شکل ، کثیف و در مجاورت ویروس های کشنده قرار دهد. شاید به همین دلیل بود که اولین بار ملکه الیزابت دوم در سال 1920 راه حلی برای این مشکل پیدا کرد. و از هنگر کیف S شکل خود در مهمانی ها استفاده می کرد و تا به امروز این وسیله در میان خانم ها محبوبیت خود را حفظ کرده و روز به روز افراد بیشتری از هنگر استفاده می کنند.
حتما برای شما جالب خواهد بود اگر بدانید علاوه بر کاربرد های بهداشتی هنگر کیف کار بردهای دیگری هم دارد.

برای آشنایی بیشتر با این محصول، کلیک کنید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Knowledge