سیاست بازپرداخت و بازگشت

آسودگی خاطر و رضایت مشتریان در اولویت سازمانی ما قرار دارد. لذا برای اطمینان از کیفیت و سلامت کالای خریداری شده، ما فرایند مشخصی برای بازگشت کالا در نظر گرفته‌ایم. مرجوع نمودن کالاها یا انصراف از خرید تنها در صورت برقراری شرایط زیر ممکن است. در صورت انصراف کاربر از خرید، کاربر باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را از طریق یکی از روش‌های زیر به ما اعلام کند. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

روش‌های تماس

  • تماس تلفنی با پشتیبانی مشتریان
  • info@hoorgifts.ir

قوانین و شرایط بازگشت کالای خریداری شده

  • نقص و یا مشکلات کالای دریافتی شامل شکستگی یا خرابی باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان ما اطلاع داده شود. کارشناسان موارد اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد. در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.
  • اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی و غیره) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، غیر قابل مرجوع است.
  • در صورت مغایرت کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده به نحوی که از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد، چنانچه کالا در شرایط اولیه و استفاده نشده خود باقی مانده باشد، قابل تعویض خواهد بود.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به امور مشتریان اطلاع داده شود. در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده باشد و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده باشد، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله (در صورت ارسال مستقیم توسط پیک) خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد عودت شود.
  • از آنجاییکه ما یک وب‌سایت خرده ‌فروشی آنلاین هستم؛ حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است. لذا خرید عمده کالا یا فروش مجدد محصولات به غیر، حق بازگشت را سلب می‌کند.
  • ما مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات یا ادعاهای اعلام شده بر روی بسته‌بندی کالاها نداریم و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ما جداً خودداری کنید.