دستگاه اشعه UV قابل حمل | مبارزه با میکروب‌ها تا 99/9 درصد

 دستگاه اشعه UV قابل حمل مبارزه با میکروب‌ها تا 99/9 درصد

دستگاه اشعه UV قابل حمل وسیله‌ای است که بوسیله آن می‌توانید با استفاده از اشعه یو وی مواد را کاملا استریل نمایید. ابعاد کوچک آن حمل و نقل آن را آسان نموده است.

بعد از همه گیری کرونا در جهان، نگاه بشر به بهداشت عمومی تغییر کرد. در حال حاضر توجه عمومی به بهداشت فردی و جمعی به درستی بالا رفته است. اتفاقا هم پا با اپیدمی، دستگاه‌های مرتبط با استریل و ضد عفونی کردن، خلاقانه‌تر شدند و در دسترس عموم قرار گرفتند.

“دستگاه استریل با اشعه UV پرتابل از همین دست محصولات است.”

در گذشته این نوع دستگاه‌ها بیشتر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی که نیاز به استریل کردن و کشتن میکروب‌ها و باکتری ها بطور 100 در 100 مورد نظر بود؛ در دسترس کادر درمان قرار می گرفت تا از آسیب های ناشی از هرگونه آلودگی به بیمار جلوگیری شود.

اما مدل مورد نظر با حفظ همان کیفیت به نوعی طراحی شده تا قابل حمل بوده و به آسانی می‌توان همه جا از آن استفاده کرد.

اما مزیت این نوع استریل کردن در مقایسه با روش‌های ضدعفونی معمول که غالبا توسط الکل و مواد شوینده صورت می‌گیرد، در این است که از تخریب مواد و کالاها به سبب مجاورت مواد ضدعفونی جلوگیری می‌کند.

از این وسیله می‌توان برای ضدعفونی کردن کیبورد، موس، وسایل بچه از قبیل پستانک و البسه استفاده کرد. علاوه برآن در استریل کردن مواد غذایی نیز کارایی بالایی دارد. بطور مثال ضدعفونی کردن انواع توت، سبزیجات و میوه‌جات می‌تواند به کیفیت این مواد غذایی آسیب وارد کند و بعضا نفوذ مواد ضدعفونی کننده به مواد غذایی می‌تواند برای سلامتی مضر باشد. در حالی که استفاده از اشعه یو وی برای استریل کردن هیچ آسیبی به مواد غذایی نمی‌زند.

*در هنگام استفاده از اشعه یو وی دقت کنید تا بر روی پوست بدن تابش صورت نگیرد.

روش استفاده :

  • لامپ های دستگاه را روشن نمایید و حدود یک تا دو دقیقه بر روی جسم مورد نظر بتابانید .
  • با استفاده از باطری های قابل شارژ می توانید از طریق خروجی یو اس بی دستگاه ،باطری آن را شارژ نمایید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در دانش

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *