مراسم افتتاحیه و معرفی برند
در این پروژه لازم بود تا برای چند گروه متفاوت از مخاطبان هدایای مختلف و ارزشمنی پیشنهاد شود. دو گروه اصلی، مدیران آژانس های هواپیمایی و سفیران کشورهای خارجی بودند. برای گروه اول لازم بود تا هدیه ای کاربردی با مصرف روزانه انتخاب شده و برای گروه دوم هدیه ای ارزشمند با پیشینه کشور عزیزمان ایران.
پس از جلسات همفکری به این نتیجه رسیدیم که بسته هدیه شامل: قاب عکس ، خودکار و دفتر یادداشت؛ از جهت استفاده روزمره بسیار مناسب مدیران آژانس های هواپیمایی و مسافرتی است. علت استفاده از قاب عکس، امکان برندینگ بالا، زیبایی و در معرض دید بودن برند بطور مستمر و نیز افزایش آگاهی از برند بود.
هدایای VIP: جهت سفیران کشورهای خارجی
علت استفاده از این کالا آشنایی بیشتر سفر با فرهنگ و کالاهای ایرانی و درضمن ظرافت وزیبایی ترمه ایرانی بود.
هدایای تبلیغاتی به مناسبت عید نوروز
مخاطب : مدیران فرودگاه های کشور
بطور مشخص در این پروژه با تغییر مخاطب اندازه و شکل بسته بندی و نوع هدایای انتخابی تغییر کرد.