هشدار:تحقیقات علمی از همدستی همراه همیشگی خانم ها با ویروس ها خبر می دهند؟!!!

خوشبختانه امروزه سطح آگاهی مردم از نحوه گسترش ویروس ها به واسطه ویروس کرونا بسیار بالا رفته است. وتقریبا همگی ما می دانیم برای جلوگیری از همه گیر شدن این ویروس ها می باید فاصله خود را با افراد دیگر حفظ کنیم. از دست دادن پرهیز کنیم و دستور العمل های زیاد دیگری که کم و بیش از آن مطلع هستیم.

اما نکته ای که امروز عنوان خواهد شد. حتی از چشمان تیز بین اکثر پزشکان و مسئولین ذی ربط داخلی بدور مانده است. برای ورود به بحث ابتدا به گزارشی که توسط شبکه CBS3 تهیه شده توجه کنید.

هر چند که تاریخ تهیه این گزارش قبل از همه گیری ویروس کرونا می باشد اما در اصل و ماهیت موضوع تغییری ایجاد نمی کند و به طبع کیف دستی خانم ها همانطور که به راحتی باکتری های دیگر را منتقل می کنند می تواند باعث انتقال انواع ویروس و باکتری شود. اما در این گزارش چند نکته اساسی آموزنده عنوان شد. اول اینکه کیف دستی خانم ها بسیار آلوده می باشد. دوم اینکه ویروس ها و باکتری ها بواسطه همین کیف ها ،حتی گاهی بدون آگاهی ما به راحتی در مکان های مختلف منتقل می شوند، تصور کنید با یک لحظه غفلت کیف را در جایی آلوده قرار دهیم چه می شود ؟
شاید بسیاری از بیماری های واگیر دار کشنده و غیر کشنده که امروزه با آن درگیر هستیم ( مانند کرونا یا بیماری های مهلکی که شاید در آینده با آن روبرو شویم ) از همین طریق و بطور نا خودگاه و فقط بخاطر اینکه در جایی در معرض آلودگی قرار گرفته ایم اتفاق بیافتد. همانطور که بیماری کرونا به روش مرموزی منتقل شده و هنوز دقیقا مشخص نیست که نقطه صفر این بیماری کجا و از چه طریقی بوده است.

اما چگونه می توان جلوی انتقال آلودگی بوسیله کیف ها( بخوانید قاتلان خاموش ) را گرفت ؟



اولین و بدیهی ترین اصل، رعایت موازین بهداشتی می باشد که نقش انکار ناپذیری در قطع چرخه بیماری دارد. امادر خصوص این مورد ویژه ( کیف ها ) ما یک راهکار بسیار کاربردی و خاص را نیز به شما معرفی می کنیم و آن استفاده از هنگرکیف می باشد.

هنگر کیف وسیله ای است که باعث می شود، کیف بطور منظم و آراسته قرار گیرد و همینطور وسیله ای تزئینی، که به زیبایی محیط می افزاید ، از دزدی های کیف دستی جلوگیری می کند و از همه مهمتر “هنگر وسیله ای بی نظیر برای حفظ بهداشت کیف می باشد “



برای آشنایی بیشتر با محصول کلیک کنید