یک نمونه: هواپیمایی “تای”

مراسم افتتاحیه و معرفی برند

در این پروژه لازم بود تا برای چند گروه متفاوت از مخاطبان هدایای مختلف و ارزشمنی پیشنهاد شود. دو گروه اصلی، مدیران آژانس های هواپیمایی و سفیران کشورهای خارجی بودند. برای گروه اول لازم بود تا هدیه ای کاربردی با مصرف روزانه انتخاب شده و برای گروه دوم هدیه ای ارزشمند با پیشینه کشور عزیزمان ایران.

پس از جلسات همفکری به این نتیجه رسیدیم که بسته هدیه شامل: قاب عکس ، خودکار و دفتر یادداشت؛ از جهت استفاده روزمره بسیار مناسب مدیران آژانس های هواپیمایی و مسافرتی است. علت استفاده از قاب عکس، امکان برندینگ بالا، زیبایی و در معرض دید بودن برند بطور مستمر و نیز افزایش آگاهی از برند بود. 

هدایای VIP:  جهت سفیران کشورهای خارجی

علت استفاده از این کالا آشنایی بیشتر سفر با فرهنگ و کالاهای ایرانی و درضمن ظرافت وزیبایی ترمه ایرانی بود.

هدایای تبلیغاتی به مناسبت عید نوروز

مخاطب : مدیران فرودگاه های کشور

 بطور مشخص در این پروژه  با تغییر مخاطب اندازه و شکل بسته بندی و نوع هدایای انتخابی تغییر کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Top