مسابقه: خاطرات جام جهانی

فوتبال یک هدیه است. بسته ای هیجان انگیز و رمز آلود از شادی ها و غم های یک ملت . هدیه ای که اگر خوشحال کننده باشد. مدتها  می توان در لحظات خوبش زندگی کرد وحتی اگر این هدیه باب میلت نباشد، بعد از مدتی تبدیل به یک نوستالژی شیرین می شود. مثل یک موسیقی غم انگیز یا یک فیلم ترسناک که انسان از شنیدن و دیدن آن لذت می برد، در فوتبال نوعی شیدایی اجتماعی وجود دارد. یک افیون سالم، مثل عشق،  مرهمی است بر دردهای کهنه یک حال بد، خوب یادمان هست، چگونه در حماسه ملبورن تا صبح شادی کردیم. اسطوره های  فوتبال ما در آن شب چه کردند باقلب یک ملت. یک علی دایی یک خداد عزیزی و دو گل، همه قصه آن شب بیاد ماندنی نبود، در زیر پوست شهر ما هیجان بود، نوربود، یک بغل آزادی بود ویک  هشداربرای حریفانمان که همیشه حریف تا به دندان مسلح  ازقبل برنده نیست . چیزهایی هم هست از جنس غرور وغیرت که می تواند نتیجه یک جنگ نابرابر را تغییر دهد.

باز دوباره صدای پای توپ می آید. آیا بار دیگر حماسه ای خلق خواهد شد تا شهر را به آتش شوق بکشیم؟ چند روزی بی خیاله دلار، مشکلات اقتصادی وعاقبت برجام، به خلسه فوتبال برویم و چشم به جامی بالاتر از برجام بدوزیم تا خاطرات دیروز مان رابا نسل امروز پیوند بزنیم. علی دایی ها و خدادادهای دیروز رفتند و جای خود را به سامان وسردار دادند اینها وارثان امروز هستند و روزی اسطوره خواهند شد، به شرطی که با دل شیر بازی کنند و برای شاد کردن این ملت تا پای جان تلاش کنند که اگر بردیم رنگین کمانی از عشق و شور شادی خواهیم ساخت و اگرنه دو سه روزی عکسی از جمعه غمگین فرهاد خواهیم کشید ولی نخواهیم گذاشت که عمر جمعه به هزار سال برسد . اگر تلاش کردیم دیگر نتیجه مهم نیست داستان شیرین تلاش و احترام به تیمی که قهرمانانه ایستاد، تا به ابد، از سینه فرهاد های این کهن دیار نقل خواهد شد که زندگی جاریست.

در این جام مثل جام های گذشته شاهد ثبت لحظات بی نظیری در درون میدان ها خواهیم بود. دوربین ها منتظر شکار لحظه ها خواهند بود.  لحظات داخل زمین به دقت  و وسواس ثبت و بارها تکرار خواهند شد و میلیون ها کارشناس ، روزنامه نگار و… درباره آنها بحث خواهند کرد، اما چه بر سر خاطرات ما خواهد آمد؟ لحظات با شکوهی که ممکن است به آسانی به دست فراموشی سپرده شود. نگذارید خاطراتتان بمیرند.  آن را به تصویر بکشید و برای ما بفرستید. ما هم قول می دهیم آنها را به اشتراک بگذاریم و به بهترین های آن دید  شما جایزه دهیم.

  شرح مسابقه خاطرات جام جهانی 

شما می توانید در یک یا هردو مسابقه ما شرکت کنید. لحظات به یادمادنی از غم ها و شادی های فوتبالی خود را در منزل ، محل کار یا اماکن عمومی ثبت  کرده وبرای ما ارسال نمایید.

  1. مسابقه ویدئویی : پس از پذیرش ویدئو توسط تیم داوری، ویدئو ارسالی در اینستاگرام بار گزاری خواهد شد ودر نهایت ویدئویی که بیشترین رای را از طرف بینندگان بیاورد به عنون برنده انتخاب می شود
  2. مسابقه متن و عکس: متون جذاب خود را به تنهایی یا با عکس های مرتبط برای ما ارسال نمایید. تیم داوری متون و عکس های ارسالی را پذیرش و برنده انتخاب می کنند.

 

قوانین مسابقه :

  1. ویدئوها یا متونی که حاوی مطالب توهین آمیز به شخص یا گروهی باشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.
  2. حدالمقدور از ویدئو هایی استفاده نمایید که نمایش آن برای اینستاگرام از لحاظ زمان و حجم مناسب باشد.
  3. ارسال ویدئو یا متن فی النفسه به منزله رضایت در انتشار آن می باشد ونیاز به کسب مجوزی ثانوی از ارسال کننده برای باز نشر آن در رسانه های مختلف نمی باشد.
  4. خاطرات نوشتاری شما نباید کپی از اینترنت باشد.
  5. تاریخ شروع مسابقه همزمان با شروع جام جهانی درتاریخ  24 / 03 / 97 و مهلت ارسال تا تاریخ 01 / 05 / 97 می باشد.
  6. اسامی برندگان مسابقه در تاریخ 08 / 05 / 97 از طریق وب سایت بطور رسمی اعلام خواهد شد

جوایز :

استفاده از کارت هدیه خرید از محصولات شرکت هور به مبلغ400 هزار تومان

روش ارسال :

  1. ارسال از طریق واتس آپ به شماره 09030735044
  2. ارسال ایمیل به آدرس hoorgifts@gmail.com
  3. ارسال به اینستاگرامhoorgifts

لطفا در صورت نیاز به توضیحات بیشتر از طریق شماره تلفن و آدرس ایمیل  اعلام شده با ما تماس بگیرید

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Knowledge