گزارشی از حضور شرکت هور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی امسال فرصت مناسبی را ایجاد کرد تا بتوانیم از دوستان و مشتریان قدیمی خود پذیرایی  کنیم. البته آشنا شدن با دوستانی جدید افتخاری صد چندان برای ما بود. در این نمایشگاه سعی کردیم دست خالی نباشیم. استقبال از هدایای تبلیغاتی جدید شرکت توسط بازدیدکنندگان از دستاوردهای نمایشگاه تبلیغات برای ما  به حساب می آمد. این نمایشگاه مانند هر رویداد دیگر پر از لحظات هیجان انگیز و گاها ملالت آور برای ما بود. اول از ناملایمات بگوییم تا بعد بتوانیم با هیجانات آن کام را شیرین کنیم.

نمایشگاه تبلیغات در سکوت خبری برگزار شد این رویداد مهم درهمه کشورهای صاحب صنعت اهمیت فوق العاده ای دارد و صنایع از وجود تبلیغات و بازاریابی کمال استفاده را می برند. ولی متاسفانه درکشور ما در بایکوت خبری قرارد داشت و حتی سایت های مرتبط بازاریابی به آن نپرداختند علاوه براین مصادف شدن این ایام با شورش های خیابانی امکان اطلاع رسانی مناسب را از طریق پیام رسان ها برای شرکت کنندگان  مختل نموده بود. این مسائل علاوه بر عدم توفیق دیدار برخی از دوستان قدیمی خاطر ما را آزرد.

بگذریم از این رخدادهای بد و از خوبی های آن صحبت کنیم. نکته اول حضور قدرتمند شرکت های هدایای تبلیغاتی بود حداقل از لحاظ کمیت تعداد شرکت کنند گان قابل قبول و از لحاظ کیفیت نیز نسبتا بهتر از سال های قبل بود. شاید گروهی از همکاران این حضور چشمگیر را نوعی تهدید تلقی کنند اما به نظرما با افزایش تعداد شرکت ها فضای رقابتی ایجاد می شود و درنهایت این رقابت به نفع مشتری تمام خواهد شد و از طرف دیگر شرکت هایی که از استاندارهای لازم برخوردار نباشند به طور خودکار از چرخه حذف خواهند شد و صنعت هدایای تبلیغاتی پیشرفت خواهد کرد.

شرکت هدایای تبلیغاتی هور امسال با قدرت در این عرصه ظاهر شد. در خصوص محصولات ارائه شده عمده تلاش ما ارائه خدمتی بود تا کار را برای مشتریان عزیز تسهیل کند لذا از ست های هدایای تبلیغاتی گروه بندی شده و هدفمند استفاده کردیم. هدفمندی از نظر ما یعنی مشتری دغدغه بسته بندی و انتخاب نوع هدیه را نداشته باشد. ما در شرکت هور، هدایای تبلیغاتی را بسته به نوع مخاطب تفکیک کردیم. 

نکته دیگر آزادی عمل مشتری برای انتخاب و تغییر اقلام ست می باشد به طوری که هرکدام از هدایای تبلیغاتی داخل ست ها که مورد علاقه نبود با هدایای تبلیغاتی دیگری جاگزین، حذف و یا سفارشی سازی می شود. علاوه براین درنمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بازدید کنندگان با بیش از 150 محصول شرکت هور آشنا شدند. دیگر امکانی که بازدید کنندگان از آن بهرمند شدند تخفیفات ویژه ای بود که مقارن با ایام برای مشتریان در نظر گرفتیم.

با شما بودن همواره برای ما شادی است و صد البته  آموزنده. ما در این نمایشگاه متوجه کاستی و توقعات به حق مشتریان خود شدیم  و از فردای آن برای رفع مسائل مطرح شده برنامه ریزی کرد ه ایم. از شما یاد گرفتیم تا برای شما بهتر کار کنیم.

 

نمونه بسته یندی های ویژه هور

 

به امید دیدار در فرصت های بعدی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Case Study