قدرت شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی

راهنمای داخلی برای بازاریابی کسب و کار کوچک.

وقتی پدربزرگ و مادربزرگم به یک مرکز بازنشستگی نقل‌مکان کردند، به حراج اثاثیه منزل در گاراژ خانه او کمک می‌کردم. وقتی روی یک هدیه از خدایان پرزرق‌وبرق تلوتلو می‌خوردم، با دخترعمویم کلر شوخی می‌کردیم که چگونه می‌توان به بهترین شکل این خرت‌وپرت‌های 60 سال گذشته را نمایش داد. آن هدیه تبلیغاتی خاص یک نامه بازکن بود، اما مثل نامه بازکن معمولی شما نبود.

Read More

به مناسبت بازگشایی مدارس و ارج نهادن به مقام اندیشه و کتاب

دیروز مرد بزرگی از اهل ادب مهمان ما بود. همسران ما معلمان یکی از دبستان های شهر هستند و به واسطه همین همکاری و دوستی، من و ایشان باهم آشنا شدیم. بحث مدرسه، درس، علم و اندیشه بود.

آدمک های نگهدارنده کتاب

در یک فضای کاملا فرهنگی از فرصت استفاده کردم (سوءاستفاده کردم!) و نظر او را در مورد یکی از محصولات شرکت که جنبه فرهنگی داشت پرسیدم. از او خواستم از دید ادبی مطلبی در این خصوص بنویسد. نوشته زیر حاصل قلم این مرد اهل ادب بود. با هم بخوانیم و لذت ببریم.

Read More

تاثیرات قرار گرفتن در معرض هدایای تبلیغاتی کوچک بر نگرش های درمانی و تجویزی پزشکان

چکیده

پیش­ زمینه- در بحث‌ و جدل‌های درباره‌ی نسخه ­نویسی دارویی اغلب فرض می‌کنند که بعید است هدایای تبلیغاتی کوچک تاثیری برنگرش پزشکان بر نسخه‌نویسی بگذارد. آزمایش ما می‌سنجد که آیا قرار گرفتن در معرض این اقلام منجر به نگرشی مطلوب‌تر نسبت به محصولات برند های دارویی می‌شود و آیا سیاست‌های محدودکننده‌ی عرضه هدایای تبلیغاتی این اثر را کمرنگ می‌کنند؟

Read More

نقدی بر ” انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی در سایت متمم”

لینک به مطلب سایت "متمم"

چند وقت پیش مطلبی رو درسایت متمم دیدم بنام " انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی" از اونجایی که وب سایت متمم جزء وب سایت های معتبر و مورد علاقه من هست و در ضمن با زمینه کاری من هم در ارتباط بود، مطلب را تا انتها خواندم. اتفاقا در اون متن به نکات دقیق و درستی در مورد هدایای تبلیغاتی اشاره شده بود. اما نقد من به این بخش از آن مطلب مربوط است.

Read More

آیا هزینه کردن برای هدایای تبلیغاتی نوعی پول دور ریختن است؟!

یک روز در جمعی از دوستان که همگی جزء مدیران شرکت های مختلف بودند بحثی درخصوص هدایای تبلیغاتی درگرفت. گروه به دودسته تقسیم شده بود. یک گروه معتقد بود هدایای تبلیغاتی چیزی است کم ارزش و به قولی اشانیتونی است ناقابل که چون همه مشتریان توقع دارند باید استفاده شود. برعکس گروه دوم قویا معتقد بود که کارکرد های احساسی هدیه تبلیغاتی را نمی توان با هیچ نوع روش دیگری جایگزین کرد. با توجه به رشته شغلی خود، تجربه این قبیل بحث ها را در جلسات فروش یا هنگام ملاقات با مدیران در نمایشگاه های مختلف داشتم. نکته جالب اینجاست دقیقا مشتریان درهنگام خرید هدایای تبلیغاتی به این دوسته تقسیم می شوند گروه اول کثرت گرا، قیمت گرا و به کیفیت در مراحل بعدی می نگرند اما گروه دوم دیدگاهی تخصصی و کیفیت گرا دارند. فارغ از اینکه حق با کدام گروه است و چه چیزی درست است باید دست به تحقیق زد تا به نتایج مشخصی در این زمینه رسید. جالب است بدانید سالانه در آمریکا حدود 23 میلیارد دلار صرف هدایای تبلیغاتی می شود و این رقم از سال 2012 تا 2017 سالانه رشدی معادل 3 درصد داشته است. ( منبع سایت :  www.ibisworld.com) که این خود به تنهایی بیانگر میزان اهمیت صنعت هدایای تبلیغاتی می باشد. البته تجربیات شخصی من به عنوان کسی که حدود 10 سال در این حوره مشغول به فعالیت هستم نشان می دهد. اگر هدیه مناسبی در زمان مناسبی برای مخاطب ارسال شود قطعا نتایج بسیار خوبی خواهد داشت. مشکل اینجاست ما گاهی در انتخاب و نحوه عمل کردن  درست عمل نمی کنیم وگرنه بعید است کسی از گرفتن هدیه ای دلپذیر خوشحال و مسرور نگردد و شخصی که به اندازاه کافی خوشحال شده مبلغ خوبی برای برند ما نباشد. در پایان این پست به چندین مورد از کارکردهای هدیه تبلیغاتی اشاره شده و نتایج یک تحقیق گنجانده شده تا شما بتوانید بیشتر با این ابزار تبلیغاتی آشنا شوید. باعث افتخار اینجانب است تا نظرات شما را دراین زمینه دریافت نمایم.

Read More

تاثیر رنگ ها در هدایای تبلیغاتی لوکس

ساعت رولکس رز گلد - نمونه رنگ رز گلد

درباره رنگ Rose Gold

تاریخچه استفاده از این رنگ بر می گردد به قرن ۱۸ زمانی که ازترکیب طلا و مس رنگی گرم و دلنشین حاصل می شد. به مروز زمان این رنگ فراموش شد تا اینکه در سالهای اخیر تبدیل به یک رنگ مد روز ولوکس گردید. بطوری که درساخت لوازم منزل، البسه و حتی لوازم آرایش از این رنگ استفاده های بسیاری می شود.

اطلاعات بیشتر درخصوص کاربردهای رنگ Rose Gold

درباره رنگ های طلایی و مشکی

رنگ طلایی در کسب و کار معانی مختلفی را انتقال می دهد.  روانشناسی این رنگ نشان دهنده خرد، کیفیت و ثروت می باشد و با لوازم لوکس و با پرستیژ در ارتباط است. از طرف دیگر رنگ مشکی نشان دهنده قدرت، وقار و کنترل بالا و اعتماد به نفس است. به همین دلیل در انتخاب هدایای مدیران و هدایای خاص تبلیغاتی می توان به ترکیب آنها دقت نمود.

اطلاع بیشتر در خصوص روانشانسی رنگ ها در کسب و کار  

یک نمونه: هواپیمایی “تای”

مراسم افتتاحیه و معرفی برند

در این پروژه لازم بود تا برای چند گروه متفاوت از مخاطبان هدایای مختلف و ارزشمنی پیشنهاد شود. دو گروه اصلی، مدیران آژانس های هواپیمایی و سفیران کشورهای خارجی بودند. برای گروه اول لازم بود تا هدیه ای کاربردی با مصرف روزانه انتخاب شده و برای گروه دوم هدیه ای ارزشمند با پیشینه کشور عزیزمان ایران.

پس از جلسات همفکری به این نتیجه رسیدیم که بسته هدیه شامل: قاب عکس ، خودکار و دفتر یادداشت؛ از جهت استفاده روزمره بسیار مناسب مدیران آژانس های هواپیمایی و مسافرتی است. علت استفاده از قاب عکس، امکان برندینگ بالا، زیبایی و در معرض دید بودن برند بطور مستمر و نیز افزایش آگاهی از برند بود. 

هدایای VIP:  جهت سفیران کشورهای خارجی

علت استفاده از این کالا آشنایی بیشتر سفر با فرهنگ و کالاهای ایرانی و درضمن ظرافت وزیبایی ترمه ایرانی بود.

هدایای تبلیغاتی به مناسبت عید نوروز

مخاطب : مدیران فرودگاه های کشور

 بطور مشخص در این پروژه  با تغییر مخاطب اندازه و شکل بسته بندی و نوع هدایای انتخابی تغییر کرد.

درباره “هدایای تبلیغاتی هور”

در "هدایای تبلیغاتی هور" عمیقا معتقدیم برای ایجاد یک ارتباط ماندگار با مشتریان وفادار، علاوه بر ارائه بهترین کیفیت باید راهی هم به قلب مشتری پیدا کرد. باید زمانی فارغ از دغدغه های کاری به سراغ مشتری خود رفته و در او احساس خوبی ایجاد کنیم.

راه حل ما در "هدایای تبلیغاتی هور" استفاده از هدایای تبلیغاتی است. یک هدیه تبلیغاتی خوب نه تنها باعث ایجاد ارتباطی قوی تر با مشتریان می شود، بلکه برندینگ مناسب و بسته بندی زیبا کمک می کنند تا تصویر بهتری از نام تجاری خود را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده و آگاهی از برند را افزایش دهیم. خودتان را جای مشتری بگذارید و فرض کنید همین امروز هدیه ای که مورد نیازتان است و از آن لذت می برید به دست شما برسد. واقعا چه حسی خواهید داشت؟ آیا به اندازه کافی خوشحال نخواهید شد؟ آیا نسبت به هدیه دهنده احساس خوبی پیدا نخواهید کرد؟ آیا ممکن نیست نزد دوستان خود از هدیه دریافتی صحبت کرده و هدیه دهنده را تبلیغ کنید؟ مطمئنا جواب همه این سوالات بله است.

ما در "هور" برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به شما مشاوره می دهیم. به شما کمک خواهیم کرد تا مناسب ترین و جذاب ترین هدایا را برای مشتریان خود انتخاب نمایید.

روش کار ما:

بطور ساده همه چیز از چندین سوال درخصوص مخاطبین و آشنایی با سلیقه شما شروع می شود. بعد از دریافت اطلاعات اولیه و آشنایی با مخاطبین و نظر شما، پیشنهاد اولیه درخصوص هدایای تبلیغاتی و نحوه بسته بندی آن ارائه می شود. در صورت تایید پیشنهاد از طرف مشتری مرحله بعدی شروع می شود. در غیر اینصورت بازخوردها از مشتری گرفته و تا حصول رضایت نهایی، پیشنهادات مختلف ارائه خواهند شد.

 بعد از انتخاب کالا توسط مشتری برندینگ کالا انجام می گیرد. معمولا تمام مراحل برندینگ بدون مزاحمت برای مشتری انجام می شود و تنها در صورت نیاز به تایید محل درج لوگو و اظهار نظر در خصوص جزئیات برندینگ و بسته بندی با مشتری تماس گرفته می شود. در نهایت کالاهای آماده شده به مشتری تحویل می شود.  

Top